close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזגנים לחימום בחורף – טוב או לא?

מערכת שורשב ניסן, תשפב03/04/2022

כולנו יודעים שבלי מזגנים אנחנו לא יכולים לשרוד את הקיץ ההביל והחם. אך האם גם בחורף אנחנו צריכים את המזגנים (לחימום כמובן)?

תגיות:
כולנו יודעים שבלי מזגנים אנחנו לא יכולים לשרוד
את הקיץ ההביל והחם. אך האם גם בחורף אנחנו צריכים את המזגנים (לחימום כמובן)? האם מדובר באמצעי יעיל שאכן מוכיח את עצמו בשטח? אז כאן חשוב ללמוד מעט על אודות המזגן ועל צורת החימום שלו וכך נלמד האם מדובר באמצעי יעיל וזול או שמא כדאי לחשוב על שימוש בתחליפים.

איך מחממים את הבית?
אז האמת היא שכל התחום הזה שך חימום הבית זה לא משהו חדש. בשונה מהמזגנים שהפציעו לעולמינו רק בעשרות השנים האחרונות, הרי בכל מה שקשור לנושא של חימום הבית, שם כן היו לנו אמצעי חימום שונים אשר בהם חיממנו את הבית. אז המזגן למעשה התווסף על כל מה שכבר היה לנו. האם זה טוב או לא טוב? הבה נבדוק.
חימום הבית במזגן למה זה טוב?
? חימום הבית במזגן הוא חימום הנעשה בבת אחת. מהרגע בו מפעילים את המזגן הבית כבר מתחמם ותוך שניות ספורות התחושה נעימה וטובה. בשונה מכל אמצעי חימום אחר.
? חימום לא יקר – ביחס לעלויות החשמל של אמצעי החימום האחרים, החימום באמצעות המזגן הוא חימום זול יחסית וקל לעמוד בעלויות שלו.

חימום הבית במזגן – למה זה לא טוב?
לא כולם מתחברים לחימום של המזגן יש לזה מספר סיבות.
אוויר יבש – יש הרבה שטוענים שמזגן מחמם הוא מזגן שמייבש את האוויר בחדר. התחושה הי של מעט מחנק ושל יובש.
חימום לא פרופורציונלי – המזגן מחמם בעוצמה שבקו ממנו כאשר לרוב מדובר בחום שהוא חסר פרופורציה ביחס לחלל הנתון.
חימום שיותר תחשה של חנק - המזגן יוצר אווירה של חנק ושל חוסר אוורור. לא כולם מוכנים להקריב את תחושת הרווחה והאוויר הצלול והצח ולו כדי ליהנות מחימום מיטבי של הבית.

מי יתקין את המזגן?
לא משנה אם אתם רוצים את המזגן רק לקיץ או שאתם רוצים אותו גם לחורף, אתם תמיד צריכים לזכור כי להתקנה של המזגן יש הרבה מאוד מה לומר לגבי האפקטיביות שלו בשטח. ככל שהמזגן יהיה איכותי יותר והוא יעבור התקנה של איש מקצוע מומחה יותר, הרי שהתוצאה תהיה מזגן יעיל שיפעל היטב ויעניק את המענה הנכון לכל צורך ובכל חלל.
להתקנה בנקודה הנכונה יש הרבה מאוד מה לומר על התוצאות ולא כדאי להקל ראש בזה.

אחריות על המזגן ועל ההתקנה
חשוב לדעת. מזגן זה סיפור יקר ומורכב. אף פעם אל תוותרו על אחריות על המוצר שיעניק לכם מענה לאורך זמן. כשאנחנו מדברים על אחריות על המזגן אנחנו מדברים על אחריות על המוצר עצמו וכן אחריות על ההתקנה. שימו לב שיש לכם את שניהם והמוצר מכוסה מפני כל תקלה אפשרית.

המאמר בשיתוף https://uri-mizug.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה